סופ"ש אקטואלי: איך אורן חזן הציל השבוע את עולם התורה? • יוסי לזר

    יוסי לזר 2 Comment on סופ"ש אקטואלי: איך אורן חזן הציל השבוע את עולם התורה? • יוסי לזר
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מימרת חז"ל ידועה היא ש'צדיקים מלאכתן נעשית על ידי אחרים'. מסתבר שהצדיקים כאן הם אנחנו, עולם התורה בכללותו.

    מישהו זוכר מה אירע כאן רק בתחילת השבוע הזה? אז להזכירכם: ביום שני האחרון חוק הגיוס המתוקן עבר בכנסת בתמיכה של 50 חברי הקואליציה מול 36 מהאופוזיציה. אז נכון הבהילו אותנו שהחוק יגרום לגל של הסתה כנגד הציבור החרדי כולל הפגנות מחאה גדולות ברחובה של עיר שיסחפו אחריהם עשרות אלפי מוסתים שיתקפו בזעם את הציבור החרדי ויגרמו ללפיד לחזור ולהתרומם לפחות בסקרים.

    ב"ה כל זה לא קרה. ולא רק בגלל המצב הביטחוני הקשה שעובר על המדינה שבו מידי יום יהודים מותקפים ברחובה של עיר נפגעים, נפצעים, ואף נרצחים הי"ד. לצערנו המקרים הקשים הללו של תקיפות יהודים הפכו לסוג של שיגרה ולא זה מה שמוביל את דעת הקהל ומעסיק את התקשורת.

    ברוך השם מלאכתנו נעשתה ע"י אחרים, היה זה אורן חזן הראשון שגרם שתשומת הלב של התקשורת ובכלל של הציבור הכללי בישראל תתמקד בו במקום בנו אותה התבטאות שהתפרשה כנגד חברת הכנסת קארין אלהרר ממפלגת יש עתיד גרמה לסערה תקשורתית גדולה שהתמקדה בו במקום בנו וכך נמנע או לפחות נדחה העיסוק התקשורתי המסית כנגד עולם התורה.

    אורן חזן עצמו נראה לאחרונה כמו עוד חבר במפלגת יהדות התורה, ההגנה שלו על עולם התורה ועל היסודות והחוקים שמקדמים חברי הכנסת החרדים היא יותר ממרשימה. בביקורו בביתי כבר לפני מספר חודשים מיד אחרי שהתפרסמה כנגדו הכתבה הגדולה בערוץ 2 התבטא ואמר כי לא ייתן לפגוע בעולם התורה וכי הוא עצמו נתון בהליך של התחזקות והתקרבות לדת ולשמירת המצוות.

    ואכן, בדיון שנערך בוועדת הכנסת בעניין חוק הגיוס ערב החוק להצבעה במליאה תקף ח"כ חזן את חבר הכנסת מיקי לוי שניסה לטעון את טענת השוויון בנטל וכך הגיב אורן חזן: "על איזה מן שוויון בנטל אתה מדבר, חייל אחד חוזר הביתה פעם בחודש ואלפי חיילים חוזרים כל יום ב16:00", "קודם תעשה שוויון בתוך הצבא, אחר כך מחוצה לה", המשיך חזן "למה אתה לא יוצא נגד כל המשתמטים בוחרי יש עתיד ומרץ".

    מי שלא ראה באותו רגע את פניו של גפני קורנות לא ראה שמחה של פוליטיקאי חרדי מימיו. שסוף סוף ישנם אחרים שעושים את מלאכתו ומשיבים אש כנגד מי שמתקיף את עולם התורה.

    וכידוע מגלגלים זכות ע"י זכאי וחובה ע"י חייב. חבר הכנסת אורן חזן שפעל מאידיאל והבנה של הערך העליון של לומדי התורה לא רק שהגן ותמך בחוק, אלא אף זכה להגן על כלל ציבור שומרי התורה מפני התקשורת שהתמקדה בו במקום בנו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תתגיסו ותמלאו את חובתכם למדינה גזלנים